teisipäev, 22. veebruar 2011

Kuidas see nii läks?

Pühapäeval pean jutlustama.

Natuke hirmus.

Mingid mõtted on. Aga kuna on hirm, et ma ei oska, siis ei julge ka asjale veel korralikult otsa vaadata.

Ühe pühapäeva juba lükkasin edasi.

Siku ütles, et mis siin rasket - lihtsalt natuke pikem tunnistus ja mõned Piiblisalmid juurde. Mhmhh. Lihtne muidugi...

Lisaks on pühapäeval Ruuter. Minust on saanud vaikimisi paneeldiskussioonijuht. Ei teagi, kas olen selle koha ära teeninud või olen lihtsalt kõige jutukam või keegi teine ei taha vastutust, ei viitsi või mis, aga noh, seekord olen jälle tankis.

Seekord on asi tõsisem ka.

Minuga diskuteerivad väga lugupeetavad inimesed:

Ingmar Kurg Seenior - on doktorikraadiga teoloog
Piet Boerefijn - Toidupank tegevjuht, eelmisest aastast Eesti aukodanik
Siim-Valmar Kiisler - regionaalminister (MINISTER!!!)

No võtab hetkeks nõrgaks, aga samas on see väljakutse, paras kõdi minu närvidele.

Paneel toimub meie koguduse noorteka raames "Ruuter" ja teema on "10 käsku - meie kahjuks või õnneks?"

Oma mõtteid jagab ka Eerik Jõks, ka väga lugupeetud ja tähtis tüüp.

Kui Sul tekib mõtteid antud teema kohta või on küsimusi, millele tahaksid vastust, siis võid vabalt mulle kirjutada - ma küsin nende härrade käest.

Ja tule ise ka vastuseid kuulama.

Nüüd pühapäeval.
Kell 19:00.
Kajas.

Oeh, hull värk ikka.

Aga vast saame hakkama.

Liisu laulab rahustuseks oma inglihäälega vähemalt. :)

1 kommentaar:

MissBirgit ütles ...

Väga hästi öeldud, me kõnnimegi juba Jumala plaanis! Ja see on imeline!