reede, 9. mai 2008

Oma element

Oled Sa kunagi mõelnud, et vahel Sa koged sellist üleloomulikku õnne?

Mina täna kogesin seda ja eile ka. Ja siis ma mõtlesin, et kuis see nii on? Miks ma olen õnnelik, sest kõik asjad minu elus ei ole siiski tipptasemel.

Aga jõudsin järeldusele: olen omas elemendis liikunud need kaks päeva ja mul on võimalik terve järgmine nädal samas elemendis liikuda. Ma teen igapäevaselt midagi, mis tundub mulle nii tore ja mida ma täiega teha tahan. Minu element on teiste koolitamine, teiste abistamine ja juhendamine. Absoluutselt tore on, kui ma saan oma teadmistega kedagi aidata ja inimene, keda aitan, saab tõesti targemaks või probleemile lahenduse.

Täna helistas mulle üks kallis sõber, kelle pärast olen palju palvetanud ja tänas mind, et palvetan. MIDA? Selles mõttes, et kes sõber ei tahaks palvetada kellegi eest, kes on talle kallis ja kes on sõber? Mina küll tahan ja teen. Kasvõi lauseke jälle üles taeva poole! Jumal teab ja kuuleb ja vastab – millal, see on iseküsimus. Usaldagem, sest Tema teab!

Kutsun absoluutselt kõiki oma sõprade pärast palvetama! Kunagi ei tea, mis kellelgi südamel on ja kus ta oma elus on. Ja miks mitte paluda lihtsalt ühte üleloomulikku õnnistust, et tal elus VEEL paremini läheks, kui tundub, et kõik on hästi!

Kommentaare ei ole: