kolmapäev, 7. mai 2008

Mis toimub???

Küsis mu käest Mammu täna!

Selgus, et olin neglektimist teostanud tema puhul ja siis hakkasin mõtlema, et ehk keegi teine ka tunneb, et nii on. Aga andke mulle kõik andeks.

Mis siis toimub? Põhimõtteliselt PP oli siin vahepeal. Uskumatult hästi toimis. Mõtleme ja räägime suht iga päev kui vapustav tiim meil ikka oli. Kõik olid nii sõbralikud ja nii vahetud, alustades projektijuhist lõpetades turva või korjandusevõtjaga. Kõik olid abivalmid, keegi ei tundnud end ületähtsustavat ja keegi ei pirtsutanud ka kõige lihtsamaid asju teha.

Mõlemad ülistustiimid olid fantastilised. See emotsioon, see Jumala tunnetus ja ülistusse viimine oli nii mõnus. Seminaripidajad olid ka nii abivalmid ja tegid oma tööd suurepäraselt. Kõik see organiseerimine läks paremini kui julgesime oodata. Absoluutselt tänu Jumalale!

Pühapäeval sai kogu trall juba nati peale 12st läbi. Mis oli lahe. Mis ikka venitada. Hängisime, jutlesime, tšillisime mõned tunnid ja läksime siis lahku jutuga, et käime kodust läbi ja tuleme siis õhtul Viimsisse tagasi grillima.

Koju jõudsime hiljem ja magama saime hiljem, aga sellest polnud lugu. Hommikul oli ainult hull. Saatsin algul ülemusele sõnumi, et jõuan hiljem. Kui hiljem kätte jõudis, saatsin uue sõnumi, et ehk saan üldse täna koju magama jääda. Sain. Magasin poole kolmeni. Siis üles, kooli, sealt gospelkoori proovi ja siis koju. Marii käis külas, jõime mõnusat teed, proovisime kukeseene sulajuustu ja rääkisime mõnusat tüdrukute juttu.

Täna hommikul magasin aga taaskord sisse. Jipii. Kui isa poleks helistanud, oleks oi-oi kui kaua lasknud. Aga nüüd olen tööl. Istun ja mõtlen palju, mis just nädalavahetusel juhtus ja mis lahedad inimesed mu kõrval tunde olid.

Paha kohe mõeldagi, et nii mõnegagi kaob kontakt ja neid näeb taas järgmisel PPl, mis on aasta pärast. Kahju kahju kahju! Ühtegi PP-meili ka ei tule enam. Kahju kahju kahju!

Pusimist oli palju, aga see oli positiivne pusimine ja selline närvierutus oli ainult hea.

Aga mis edasi?

Homme on eksam. Täna on kool, kogu aeg on kool ja töö. Suvel saab väikest puhkust ka.

Võite minuga vabalt kontakteeruda ja minuga tšillimist teostada. Lihtsalt, kas mul aega ja võimalust on – see on teine küsimus. Aga ära jäta suhtlemist katki. Tahan ikka olla Sinu sõber ja Sinuga koos kõikjal! (Mis reklaam see oligi?)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kusjuures täpselt minu mõtted ja tunded:)
samasuguseid sõnu olen ise kasutanud meie tiimi suhtumiste ja omavaheliste suhete iseloomustamiseks.
samamoodi mõtlesin: näed, ei tule enam listi kirju...
samas olen mõelnud, et olen leidnud endale nii palju uusi toredaid sõpru- tuttavaid, kellega ka peale projekti lõppemist veel tahaks kohtuda (seda ei juhtu mitte iga tiimi puhul).
just sel põhjusel ütlesin PP tiimi kohta: te olete unistuste tiim...

matu. ütles ...

See reklaam on ühe konkureeriva panga oma..."Sinu kõrval, Sinuga koos" :P