laupäev, 22. november 2008

Teised


Olen avastanud, et loen hästi palju teiste blogisid. Teiste mõtteid, teiste nägemusi, teiste lugusid, teiste kogemusi. Kuidagi nagu enda elu on põnevam elades kaasa teiste seiklustele.


Huvitav on jälgida millest kirjutatakse, millises etapis nad oma elus on ja kuidas nad hetkel asju näevad ja mida mõtlevad.


Olen täheldanud, et paljud arvavad, et nende blogisid väga palju ei loeta. Aga see on lihtsalt vale. Minusuguseid on veel. Isegi üllatun, kui paljud minu blogisid loevad. Ja meeldivalt üllatunud.


Samas on natukene kahju sellest, et igapäevane inimestega suhtlemine on asendunud nende blogide lugemisega ja mitte tegeliku suhtlemisega.


See teeb minu suhtlemisoskused nõrgaks. Üldse interneti vahendusel suhtlemine on kuidagi palju lihtsam. Hiljuti oli kogemus, kus nentisin ühe sõbraga fakti, et oleme PÄRIS inimesed ja et päriselus on kaa vahva suhelda. Ja et tahaks nagu silmast silma ka vestelda ja näha. Aga päris hull ju.


Olen tabanud end ka mõttelt, et ah, ma praegu ei räägi talle, varsti olen msn-is ja siis ütlen. Või saadan maili.


Julgus kaob, mask kasvab, tegelikkusest tuleb lugeda kui on õnn, et kirjutatakse sellest kuskil avalikult.


Tegelt oli täna tore päev. Olen kajastanud seda nii orksis kui ka feissis. Panin sinna pilte kaunist talvepäevast.


Tegin ettepaneku emale, et läheks metsa täna. Ta oli üllatunud sellisest ettepanekust. Pärast sain teada miks. Nimelt ta ütles pärast köögis koos askeldades, et nii tore on perena midagi teha ja koos olla.


Seda on vähe. Kuigi oleme õhtul kodus, on kõik vaikselt nokitsemas oma arvuti taga ja suhtleme üksteisega msn-i kaudu. Ja see on sulaselge tõsi.


Ükskord valmistusime ette pühapäevaseks koosolekuks ja mul oli vaja Lauriga natuke koostööd teha, et asjad saaks jonksi. Selle asemel, et minna teise tuppa temaga rääkima, saatsin emaili ja ta saatis vastu ja nii mitu korda, kuni lõpuks tuli minu tuppa, et mis värk on, miks me otse ei suhtle.


Kui palju suhtled Sina OTSE, näost-näkku, silmast-silma, südamest-südamesse oma lähedastega? On Sul mugav olla ma sõpradega koos? Oled Sa vaba ka pärismaailmas?


Mõtle sellele ja siis mine ütle otse midagi toredat kellelegi! Räägi oma päevast, küsi teise kohta. SUHTLE!

1 kommentaar:

herz ütles ...

Et kellegagi PÄRISELT kokku saada, tuleb see kokku leppida, msnis,orksis, smsi teel vms :))

juhuslikult leidsin su blogi ja esimene postitus, mis ma loen, on täitsa tõde minu kohta - koperdan paljude inimeste blogides, üllatus-üllatus :)

terv,
Herling