reede, 26. juuni 2009

Monitorid välja

Põhimõtteliselt selline nali ei olnud mul mõnda aega võimalik.
Teadupärast on mul kõrvad "veids" haiged. Käisin täna kõrvaarsti juures.

Teel oma lemmikkõrvaarsti juurde, üritasin mõelda kui kaua olen tema juures juba käinud. Hakkasin tema juures käima siis kui veel Viimsis elasin. Ehk siis kuskil 2003-2004. Ligi kuus aastat olen käinud regulaarselt arstil.

Kuidas saan aru, et pean jälle arsti külastama? Sümptomid:
  • Ma ei kuule enam sosistamist
  • Ma valin teadlikult vasaku kõrva, kui telefonile vastan või kellegagi jalutan
  • Ma ei pane enam rohtu kõrva, sest ei mahu
  • Ma üritan ise kõrvu puhastada, et natukenegi paremini kuulda
  • Nati hakkab sügelema ja siis läheb juba valusaks.
  • Lõpuks hakkan hauduma plaani, kuidas ise pintsettidega üritada sama nalja teha, mida professionaalne arst mul kõrvas toimetab.
  • Mõtlen hirmuga eelseisvate sündmuste peale, enne mida kindlasti jälle kuuljaks tahaks saada.

Üks pluss on ka sellel haigusel: mul on kõrvas lõpuks iseeneslikud monitorid. Ehk siis ma kuulen enda häält väga väga hästi. Ja muud ebameeldivad helid on summutatud.

Naljakas oli täna, tegelikult peale igat arstil käimist, kõndida tänaval ja kuulda nii selgesti igasuguseid helisid. Valus oli trollibussi uste sulgemist hoiatav piiks, eriti kõvasti toimetas kohvimasin jne.

Tõeliselt õpin hindama seda "hästi kuulmist".

Põhimõtteliselt pakkus arst raviks ainult eksperimentaalseid võimalusi. Nagu näiteks kogu kõrva sees oleva naha välja lõikamise, nahanärvide läbi lõikamise, et sellega koos ka vaigunäärmed lakkaks funktsimast. Aga et nii kaua kui viitsin üle 2 kuu tal külas käia, ta seda ei soovita.

Et siis kui Sul igav on, võid palvetada tervenemist minule. :)

Kommentaare ei ole: