esmaspäev, 22. juuni 2009

Vabadus on sammastatud!



Käisin ka ära.
Sügava mulje jättis ainult sammas ise. See oli lummav - jess, et rist. Miski on veel omal kohal.

Pärast "Laulev Revolutsioon" DVD vaatamist on kõik see isamaaline hoopis teise hõnguga. Uhke on olla eestlane. Uhke on olla osa rahvast, kes saavutas iseseisvuse vägivallata.

Tore oli näha seda rahvamassi, kes alles ehitusjärgus vabakale kogunes. Emotsioone tundus olevat seinast seina. Uudishimu, tõeline isamaalisus, kambavaim, rõõm ühisüritusest, kohustus ja sund. Eelkõige siiski positiivsus. Ise olin suht kõik need kokku. Hümnis kipun ikka veel eksima "kallis-armas" sõnadega. Aga saab hakkama.

Eestlane olla on uhke ja hää...


2 kommentaari:

Mariliis ütles ...

Jejee, mul on hea meel kõiki oma Laulva revolutsiooni armastusega nakatada :D
... mis siis, et see DVD kadunud on...

Reet ütles ...

ma olin ka seal :)
mulle õpetas üks muusikaõpetaja, et hümnis lähevad need armas-kallis rütmiga a; a-k; a-k. Ehk siis esimeses salmis armas, teises armas (küll sõnana armsaim) ja kallis ning kolmandas armas-kallis.
mind aitas :D